fbpx

Стручен соработник во финансии

  1. Home
  2. chevron_right
  3. Стручен соработник во финансии

Кроација осигурување АД – Друштво за неживотно осигурување, вработува:

Стручен соработник во финансии

 Потребни квалификации и способности:

  • BCC – Економски факултет
  • Минимум 2 години работно искуство во сметководство;
  • Активно познавање на работа со персонален компјутер ( MS Office);
  • Подготвеност за работа во рокови;
  • Способност за изнаоѓање на ефикасни практични решенија;
  • Висока мотивираност;
  • Способност за тимска работа;
  • Висока работна етика, кооперативност, одговорност и организациски способности
  • Упорност;
  • Иницијативност;
  • Лиценца за овластен сметководител ќе се смета за предност;

Опис на работното место/одговорности:

  • Подготвува и книжи фактури и друга сметководствена евиденција;
  • Евиденција на уплатите на сметките и во благајните на Друштвото
  • Евидентира изводи од банкарските сметки;
  • Евиденција на полисирана премија;
  • Сложување на картици
  • Управување со вложените средства на компанијата;
  • Изготвување на редовни и вонредни месечни и квартални извештаи;
  • Изготвува завршна сметкa за компанијата;
  • Подготовка на сметководствени извештаи ,
  • И останати активности по налог на непосредниот раководител.

 

Друштвото Кроација осигурување-неживот нуди

  • Вработување со полно работно време
  • Атрактивна нето плата
  • Посета на специјализирани обуки
  • Одлична можност за професинален развој
  • Нето плата 37.000 мкд

Потребна документација:

CV биографија

Мотивационо писмо

Доказ за завршено образование

Кандидатите кои ги исполнуваат условите, апликациите да ги испратат на емаил со рок до 31.01.2022 година и со назнака – ,,ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ НА СТРУЧЕН СОРАБОТНИК ВО ФИНАНСИИ ” .

Оние кандидати чии квалификации ги исполнуваат барањата и потребите на компанијата, телефонски или писмено ќе бидат повикани на разговор.

Со испраќање на апликација за вработување апликантите се согласни своите лични податоци да се користат за намена на Огласот за вработување.

Menu